Здравейте, колеги! Имам следния странен проблем.
В неделя сутринта отключвам колата и по шофьрската стелка на пода гледам нещо мазно капало... пипам нагоре и от капака на бушониерата ми остават мазни следи по пръстите. Отварям я, капало и по капака от вътрешната му страна... Сега... знам, че там не минава нищо по което тече масло или гориво... Колата върви и всичко и работи, не губи хидравлична течност, не губи спирачна течност... Беше в сервиз два дни... пълна мистерия... Днес аз пак отворих, няма нови течове, но когато забърсвах имаше едно дунапренче, което на снимката ще видите вече сменено. Та старото такова беше напоено с течност гъста, мазна, почти прозрачна с много лек жълтеникав цвят... точно масло, и мирис на масло /защото в началото се съмнявах дали не е и гориво, което вече изключих/.
Така, очаквам вашите предположения, знам , че тук има много знаещи и наистина разбиращи хора. Ето и снимка на вече забърсаната и със сменено дунапренче кутия на бушоните.
Колата е 156 1,9 JTD фейс, ако има значение
В неделя сутринта отключвам колата и по шофьрската стелка на пода гледам нещо мазно капало... пипам нагоре и от капака на бушониерата ми остават мазни следи по пръстите. Отварям я, капало и по капака от вътрешната му страна... Сега... знам, че там не минава нищо по което тече масло или гориво... Колата върви и всичко и работи, не губи хидравлична течност, не губи спирачна течност... Беше в сервиз два дни... пълна мистерия... Днес аз пак отворих, няма нови течове, но когато забърсвах имаше едно дунапренче, което на снимката ще видите вече сменено. Та старото такова беше напоено с течност гъста, мазна, почти прозрачна с много лек жълтеникав цвят... точно масло, и мирис на масло /защото в началото се съмнявах дали не е и гориво, което вече изключих/.
Така, очаквам вашите предположения, знам , че тук има много знаещи и наистина разбиращи хора. Ето и снимка на вече забърсаната и със сменено дунапренче кутия на бушоните.
Колата е 156 1,9 JTD фейс, ако има значение
Comment